" /> Service Consultancy « eXXone

Service Consultancy

Vraagt u zich af:

  • Hoe de klant uw bedrijf of merk beleeft?
  • Op welke kanalen uw klanten zich bewegen?
  • Welke social media interessant voor uw doelgroep zijn?
  • Wat uw klanten echt van u willen zien?

Wij kunnen u helpen bij het vinden van antwoorden. Vanuit het kader van Customer Experience Management analyseert eXXone de Customer Journey, stelt de cruciale beïnvloedingsmomenten vast en adviseert welke middelen voor uw organisatie en uw klant het meest effectief zijn.

eXXone onderscheidt zich door op Strategisch, Tactisch en Operationeel niveau te adviseren.

Uit de adviezen komt naar voren:

  • Wat klanten als uw sterke punten ervaren
  • Waar uw risico’s in klantcontact zitten
  • Hoe u deze kan afdekken
  • Welke strategie u het beste kan volgen
  • Welke social media voor u van belang zijn en hoe u deze kan gebruiken
  • Welke oplossingen u kunnen helpen bij het verbeteren en managen van de Customer Experience van uw klanten